• Ру
  • Ro
  • En
  • Girafun

    Girafun

    Un alt proiect finalizat de noi este brandul „Totul pentru Sărbătoare”.

    Ceea ce ne-am propus să facem era formarea unei punți între publicul țintă și brandul care trebuia afișat foarte viu și excitant. Astfel, produsul nostru final a întruchipat esteticul nemaipomenit care dă naștere unor sentimente pozitive și unei atmosfere pe măsură.

    Inițial ne-am focusat foarte mult pe crearea unei denumiri care să reflecte conceptul magazinului deoarece el trebuie să sugereze veselie și voie bună.

    Echipa noastră a dezvoltat pe deplin identitatea corporativă și cartea de brand pentru viitorul magazin.

    A fost propus conceptul unui magazin modern  în care clientul trăiește emoție nu numai din produs, dar și în momentul achiziției sale.

    Viziunea noastră va maximiza timpul petrecut de client în magazin. Înțelegem că cu cât clientul va fi mai lung în magazin, cu atât va fi imbufnat de o atmosferă plăcută și neobișnuită, ceea ce înseamnă că magazinul va fi amintit, iar dorința de a veni din nou va apărea foarte repede, iar el se va întoarce.

    În crearea machetei de publicitate în aer liber, am amintit că, în primul rând, publicitatea trebuie să fie luminoasă, informativă și neapărat atractivă.

    Prin urmare, proiectul propus a fost construit astfel încât pentru consumatori marca să devină recunoscută, produsul a trezit admirație, o predispoziție la achiziție.

    De asemenea, a fost creat designul site-ului și al rețelelor sociale:

    În societatea modernă, o companie nu se mai poate descurca fără un site web și rețelele sociale, deoarece au devenit unul dintre cele mai importante elemente care modelează încrederea utilizatorilor în tine și în compania ta.

    Este foarte important că el a fost susținut și în identitatea corporativă a companiei și a părut concis.

    Sarcina creării unui brand spectaculos și colorat a fost realizată.

    Astfel, a fost creat un brand complet nou, vibrant, gata să intre pe piață și să trezească admirația în rândul consumatorilor.